Verbeterpunt 1: PVE weging
| |
S
|
Ik heb geen weging aan de functies in het PVE gegeven.
|
M
|
Dit zorgt ervoor dat we niet kunnen prioriteren.
|
A
|
Het is eigenlijk pas acceptabel als ik bij alle functies van het PVE een weging heb gezet.
|
R
|
Het bovenstaande is zeker ook reëel, omdat dit niet veel tijd in beslag gaat nemen.
|
T
|
Hier zit geen tijd aan gebonden, omdat de rest van het PVE al goed is, en daarop wel ideeën kunnen genereren.
|
Leerdoel
|
Kunnen beslissen hoe zwaar een eis eigenlijk meeweegt.
|
Activiteiten
|
Elke functie een cijfer geven van 0-5 van hoe zwaar dit meetelt.
|
Verbeterpunt 2: Tekenen
| |
S
|
Mijn tekeningen zijn niet erg duidelijk voor anderen
|
M
|
N.V.T..
|
A
|
Het is acceptabel als ik tenminste vijf verschillende ruimtefiguren duidelijk kan tekenen.
|
R
|
N.V.T.
|
T
|
N.V.T.
|
Leerdoel
|
Duidelijker leren tekenen
|
Activiteiten
|
Zelf af en toe eens wat schetsjes maken, en naar youtube filmpjes kijken, en natuurlijk de lessen volgen.
|
Verbeterpunt 3: Functieboom maken
| |
S
|
In een functieboom heb ik niet genoeg functies weten te krijgen.
|
M
|
Meneer van Olphen vond 15 functies te weinig.
|
A
|
Ik zou het acceptabel vinden als ik er 20 zou kunnen opstellen.
|
R
|
Ik vind het ook realistisch als ik er 20 maak, dit is een zeker haalbaar doel.
|
T
|
Ik zou dit wel voor het einde van blok 1 klaar willen hebben, dan hebben we er misschien nog iets aan.
|
Leerdoel
|
Hiermee wil ik ervoor zorgen dat ik de functieboom gelijk goed opstel.
|
Activiteiten
| Een nieuwe, goede functieboom opstellen. |
Verbeterpunt 4: Wiskunde
| |
S
|
Voor de tussentoets van wiskunde heb ik een 7.2 gehaald. Link naar bewijslast
|
M
| Ik vind dat ik beter kan halen dan een 7.2 als ik de theorie nog een keer doorneem. |
A
|
Ik wind een 8 hierin wel acceptabel.
|
R
|
Dit is voor mij ook erg reëel, omdat ik bij de tussentoets mijn GR vergeten was, dus ik verwacht wel dat ik minstens één vraag meer goed heb.
|
T
|
Hier kan ik nog geen datum aan vaststellen, omdat ik nog niet weet wanneer we de herkansing krijgen.
|
Leerdoel
|
Ik wil ervoor zorgen dat ik mijn wiskunde beter onder de knie krijg.
|
Activiteiten
| Een nieuw formuleblad maken, en de theorie nog een keer doornemen. Ook moet ik mijn GR meenemen naar de herkansing. |
Verbeterpunt 5: Bouwtekening
| |
S
|
Aan de laatste bouwtekening die ik heb gemaakt ontbreken 3 dingen.
|
M
| Ik wil in de nieuwe bouwtekening alle maten er in zetten, de verbindingen van de platen erbij zetten en het zijaanzicht parallel aan het bovenaanzicht zetten. |
A
|
Het is alleen acceptabel als ik de bovenstaande 3 dingen aan de nieuwe bouwtekening zijn toegevoegd.
|
R
|
Het is reëel als ik misschien 1 maat van de wanden vergeet erbij te zetten.
|
T
|
Dit is niet echt tijdsgebonden, omdat we zonder een nieuwe bouwtekening al prima een flexmeubel kunnen bouwen.
|
Leerdoel
|
Ik wil hierdoor een goede bouwtekening kunnen maken.
|
Activiteiten
| Een nieuwe bouwtekening maken waar de bovenstaande 3 punten wel in verwerkt zitten. |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten